Saturday, November 16, 2013

РАЗГОВОР С АЛЕКСЕЙ

/из чат от facebook


Аз: Здравей Алекс, още ли харесваш Miley Cirus и One Direction? 

Алексей: Не още, а вече! А One Direction са феномени. Не може Sir Paul Mc Cartney да се изказва супер ласкаво за тях, а ти да им се подиграваш! Може вокално да не са нищо особено, но са абсолютен продукт! То е ясно, че са зле, ама хората ги харесват. Аз пък им се дразня, че текстовете им са насочени към дебели тийнейджърки. А как ги карат и невинно да се докосват за да хванат и гей аудиторията... 

Аз: Ами дано да излязат с някой хит най-накрая, ама такъв, емоционален хит, а не просто скъпа продукция. Права е Sinead O’Connor за Miley Cirus 

Алексей: Права е да! 

Аз: Скоро музиката ще е важна, а не толкова как се пипат One Direction! 

Алексей: Според мен се случва точно обратното. Масата иска неангажираща фонова музика. Аз: Не се случва обратното, защото хората искат музика, която наистина докосва. И всеки, който е истински успява много повече. Като Adele. Тя е история, а One Direction не са. 


Алексей: И One Direction са история за учебника по маркетинг. 


Аз: Така е, колко пари наляха в техния маркетинг. Само дето след 20 години хората няма да си спомнят за тях. Номера е тия песни да остават в главите на хората повече от 3 месеца. Споко, Miley Cirus няма да затрие музикалното дело на Mozart, гаранция ти давам! Само музиката има власт и ничие голо тяло не е по-могъщо от нея!

No comments:

Post a Comment